Usein kysytyt kysymykset

FAQ

Onko Untenmaille suomalainen verkkokauppa?

Olemme 100% kotimainen yritys. Myös asiakaspalvelutilanteissa teitä palvelee aina suomalainen asiakaspalvelun ammattilainen!

Millaisia tuotteita myytte?

Kaikki Untenmaille -verkkokaupan tuotteet ovat tarkasti valittuja. Päämäärämme on parantaa asiakkaidemme unen laatua ja terveyttä.

Mitkä ovat palautusehtonne?

Meillä on 30 päivän palautusoikeus, mikä tarkoittaa, että sinulla on 30 päivää aikaa pyytää palautusta sen jälkeen, kun olet vastaanottanut tuotteesi.

Jotta olet oikeutettu palautukseen, tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin se oli vastaanotettaessa: käyttämätön, mukana on oltava alkuperäiset laput ja sen on oltava alkuperäisessä pakkauksessaan. Tarvitset myös kuitin tai ostotositteen.

Palautuksen aloittamiseksi voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@untenmaille.fi.

Jos palautuksesi hyväksytään, lähetämme sinulle palautuslähetystarran sekä ohjeet siitä, miten ja minne lähettää pakettisi. Meille palautettuja tuotteita, joista ei ole etukäteen tehty palautuspyyntöä, ei hyväksytä.

Voit aina ottaa meihin yhteyttä palautuksiin liittyvissä kysymyksissä osoitteessa asiakaspalvelu@untenmaille.fi.

Vialliset tuotteet ja ongelmat

Tarkista tilauksesi vastaanotettuasi sen ja ota meihin välittömästi yhteyttä, jos tuote on viallinen, vahingoittunut tai olet saanut väärän tuotteen, jotta voimme arvioida tilanteen ja korjata sen.

Valitettavasti emme hyväksy palautuksia alennustuotteista tai lahjakorteista.

Vaihdot

Nopein tapa varmistaa, että saat haluamasi tuotteen, on palauttaa nykyinen tuote ja tehdä uusi erillinen ostos heti, kun palautus on hyväksytty.

Euroopan unionin 3 päivän peruutusoikeus

Edellä mainituista huolimatta, jos tuotteet toimitetaan Euroopan unionin alueelle, sinulla on oikeus peruuttaa tai palauttaa tilauksesi 3 päivän kuluessa mistä tahansa syystä ja ilman perusteluja. Kuten edellä, tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi: käyttämätön, alkuperäiset laput kiinnitettynä ja alkuperäisessä pakkauksessa. Tarvitset myös kuitin tai ostotositteen.

Hyvitykset

Ilmoitamme sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, ja kerromme, onko hyvitys hyväksytty vai ei. Jos hyväksytään, saat automaattisesti hyvityksen alkuperäiselle maksutavallesi. Muistathan, että pankillasi tai luottokorttiyhtiölläsi voi kestää jonkin aikaa käsitellä ja kirjata hyvitys.

Jos palautuksesi hyväksymisestä on kulunut yli 15 arkipäivää, ota meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@untenmaille.fi.

Tarjoatteko asiakkaillenne ilmaisen toimituksen?

Tarjoamme asiakkaillemme muutaman kerran vuodessa ilmaisia toimituskampanjoita, joista ilmoitamme tarkemmin sivuillamme!